lunes, 20 de septiembre de 2010

UN NOU CURS

Mentre que per alguns comença un nou cicle, per la biblioteca hi som a les portes del final de l'any, ja sabeu pressupostos finalitzats, o sigui res de compres etc..Tot això ve a que el món del cinema en aquest periode de l'any em recorda a la paràlisi en què ens veiem advocades a la biblio. Arriben els festivals un darrere l'altre: Venècia, Sant Sebastià, Toronto etc, cada any es repeteix la mateixa història.Últimament el cinema em sorprèn cada vegada menys, històries al limit per semblar trangersors o de solucions fàcils per agradar a tothom. Ara que comença la tardor i les tardes es fan llargues jo espero que aprofiteu les pelis que us ofereix la biblio, quan la cartellera es posa una mica aspre sempre "ens quedaran els clàssics" com : Arsènic per compassió, D'aqui a l'eternitat, Temps Moderns o Robin Hood (totes hi són a la biblioteca)



1 comentario:

berta bocado dijo...

cara nova al bloc, eh! jo fa dies que miro les plantilles i vull canviar però em costa tan això de fer canvis! bona sort!